Frequentie Therapie

Frequenties zijn elektromagnetische trillingen. Met frequentietherapie wordt er gekeken welke systemen in je lichaam uit balans zijn. Alle cellen in ons lichaam hebben een eigen energiefrequentie.

Waarom frequentietherapie?

Waarom frequentietherapie? Omdat je…

… graag op een natuurlijke manier je lichaam en geest bevordert en ondersteunt;
… graag in balans bent en blijft.
… het ontgiften van toxines wilt ondersteunen.
… de werking van je organen wilt ondersteunen.
… het energieniveau van het lichaam wilt verhogen.
… je immuunsysteem wilt ondersteunen.
… chronische of acute pijn wilt verlichten.
… los wil kunnen laten, mentaal en fysiek, denk aan obstipatie en emoties.
… je meer rust en ontspanning wilt ervaring.
… ondersteuning zoekt voor je angsten, nervositeit, post traumatisch stress syndroom, emotionele balans, overprikkeling van het zenuwstelsel, loslaten van oude patronen en geestelijk welzijn, etc.

Wat is frequentietherapie?

Het lichaam bestaat uit cellen. Elke cel bevat een klein elektromagnetisch veld met een bepaalde spanning gemeten in volt. De voltage in de cellen bepalen jouw gezondheid en welzijn. Zodra de frequentie van de cellen verstoord is, wordt  het functioneren van de cellen gehinderd. Uiteindelijk ontstaan hierdoor ziektesymptomen zoals pijnen, allergieën, minder goed kunnen presteren, chronische vermoeidheid enz. Door specifieke trillingen toe te dienen, die tegengesteld zijn aan de schadelijke trillingen, kan de balans weer hersteld worden.

Met frequentietherapie maak je net als met jouw mobiele telefoon, of je radio, via radiogolven verbinding met het informatieveld en wisselt zo informatie uit.

Frequentietherapie kan worden ingezet ter ondersteuning, en niet ter vervanging van reguliere behandelingen.

Alles = Energie = Trilling:

Alles in het universum bestaat uit energie, vibrerend (trillend) op verschillende hoogtes. Zelfs voorwerpen zo hard als steen. Maar niet alleen objecten, ook mensen met al hun gevoelens en gedachten bestaan uit energie en hebben zodoende een bepaalde trillingsfrequentie.

De trilling of frequentie die je uitzendt kun je zien als een energetische blauwdruk van hoe jij je voelt. Voel je je niet lekker, ben je ziek, depressief, verdrietig of boos. Dan is je trilling laag. Ben je gezond, opgewekt en zit je vol energie, dan is de trilling juist hoog.

De behandeling:

We maken een uitgebreide analyse van uw toestand op dat moment en kunnen verstoringen in de samenhang van energiepatronen (of vibratie patronen) opsporen. Deze verstoringen zouden de oorzaak kunnen zijn voor uw  geestelijke en/of fysieke klachten.

De verstoringen worden besproken en behandeld, door een energetische optimalisering uit te voeren (of zeg maar, door het geheel weer in balans te brengen). Dit kan ook op afstand worden uitgevoerd.

Hygiëne en veiligheid in de praktijk!

Ondanks de versoepelingen toch nog wat richtlijnen ten behoeve van Hygiëne en veiligheid.

Therapeut en cliënt dragen zorg voor optimale handhygiëne.

Neem bij twijfel contact op als je last hebt van de volgende symptomen:

Wachtruimte en praktijk:
Er is een ruime wachtgelegenheid.
Kom niet te vroeg, maar zeker ook niet te laat.
Kom zo mogelijk alleen.
Maak zo weinig mogelijk gebruik van de toiletruimte.

Behandelkamer inclusief bureau, telefoon, toetsenbord en deurklink worden regelmatig gereinigd met daarvoor aanwezig desinfectiemiddel.

Cliënt neemt eigen badhanddoek mee.

Mondkapjes is geen verplichting maar mag je zelf beslissen.

Therapeut maakt nog gebruik van mondkapje als ze niet voldoende afstand kan bewaren of wanneer cliënt dit wenst.

Disclaimer

Ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen blijft de kans, hoe gering ook, bestaan dat u besmet raakt in mijn praktijk of op weg hier naartoe. Met het maken van de afspraak gaat u akkoord met dit risico